Pentru a intra in contact cu GLS Romania, departamentul Relaţii Clienţi vă stă la dispoziţie de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 – 18.00.
Date de contact GLS Romania
- Contact GLS Relații Clienți – Tel : +40 269 501900* de luni pana Vineri intre orele 8:00-18:00
- Fax: +40 269 501950.
- Contact GLS pe E-mail: info@gls-romania.ro
- Contact GLS Vânzări 08.00-17.00. Tel : +40 269501 940*
Puteti intra in contact cu Gls printr-un operator Call Center apeland numarul de telefon 0269.501.600 , sau ii puteti contacta completând formularul de pe site – ul oficial gls.ro .
Modalitati de contact GLS serviciul relatii cu clientii
Iata care sunt datele si optiunile de contact GLS Romania pentru serviciul de relatii clienti, colete expediate si primite prin GLS curier.
- Contact telefonic la numarul 026-9501900 ,de luni pana vineri in intervalul 8.00-18.00 . Acesta este un număr cu tarif normal.
- pe EMAIL la adresa info@gls-romania.ro.
- prin formularul de contact pe care il gasesti pe pagina oficiala GLS
- pe Instagram – la adresa https://www.instagram.com/gls_romania/
- pe Facebook -la adresa https://www.facebook.com/GLSRomania/
- Prin Posta la adresa GLS General Logistics Systems Romania SRL, Str. Ștefan cel Mare, nr. 3, Parc Industrial Șelimbăr, 557260, Sibiu.
Departamentul Relații Clienți GLS
- Tel.: +40 269 501 900*
- Fax: +40 269 501 950
- E-mail: info@gls-romania.ro
Contact departament GLS vanzari
- Tel.: +40 269 501 940*
- Fax: +40 269 501 960
- E-mail: sales@gls-romania.ro
Departamentul IT / Programe clienți 08.00-16.30
- Tel.: +40 269 501 945*
- E-mail: support@gls-romania.ro
Pentru serviciul de urmarire colet GLS poti folosi site-ul oficial al firmei la meniul Track & Trace (AWB tracking GLS curier) sau aplicatii mobile pentru tracking de colete.
Poti folosi serviciul AWB Tracking GLS urmarire colete sau prin intermediul aplicatiilor mobile.
Contact GLS departament relatii clienti
Pentru a vorbi cu un reprezentant de la relații clienți GLS Curier, poți urma acești pași:
Telefon contact GLS – Poți suna la numărul de telefon al serviciului de relații clienți GLS din România: +40 269 501 900. Programul lor de lucru este de obicei de luni până vineri, între orele 9:00 și 18:00.
Contact pe Email: Poți trimite un email la adresa: office@gls-romania.ro pentru întrebări generale sau la adresa specifică indicată în comunicările primite de la GLS contact.
Formular de Contact GLS – Pe site-ul oficial GLS România (gls-group.eu/RO/ro/home), poți găsi un formular de contact unde poți trimite întrebările tale. De obicei, se găsește la secțiunea „Contact GLS curier”.
Live Chat GLS: Unele servicii de curierat oferă suport prin live chat pe site-ul lor oficial. Verifică dacă GLS România are această opțiune disponibilă pe site-ul lor oficial in rubrica dedicata de contact curier GLS.
Rețele Sociale: – Poți încerca să iei legătura cu GLS prin intermediul paginilor lor oficiale de Facebook sau alte rețele sociale unde sunt activi.
Agențiile Locale: Dacă problema ta este specifică unei anumite livrări, poți contacta agenția locală GLS care se ocupă de zona ta. Informațiile de contact pentru agențiile locale sunt de obicei disponibile pe site-ul lor.
Sfaturi pentru comunicare eficientă:
- Pregătește detaliile necesare: Asigură-te că ai la îndemână numărul de urmărire al coletului, datele tale de contact și orice alte informații relevante pentru a fi furnizate serviciului de relatii cu clientii de la GLS.
- Fii clar și concis: Explică problema sau întrebarea ta într-un mod clar și concis pentru a facilita o soluționare rapidă.
- Dacă primești informații utile sau promisiuni de rezolvare, notează-le pentru referințe ulterioare.
GLS Curier oferă o gamă variată de servicii de curierat în România, adresându-se atât persoanelor fizice, cât și companiilor. Iată câteva dintre principalele servicii oferite și motivele pentru care ai putea alege GLS Curier:
Servicii Oferite de GLS Curier în România:
- GLS Parcel:
- Standard: Livrare națională în termen de 24-48 ore.
- Express: Livrare rapidă în termen de 24 ore.
GLS International
- Parcel: Livrare internațională standard în majoritatea țărilor europene în 48-96 ore.
- Express: Livrare rapidă internațională.
Servicii Adiționale GLS curier:
- CashService: Colectarea plății ramburs la livrare.
- ShopReturnService: Facilitarea retururilor de produse pentru magazinele online.
- FlexDeliveryService: Opțiuni flexibile pentru livrare, cum ar fi schimbarea adresei sau a datei de livrare.
- DocumentReturnService: Returnarea documentelor semnate la expeditor.
Urmareste si modul de contact Sameday Curier alta companie ce te poate ajuta cu servicii de curierat din Romania.
Motive pentru a Alege GLS Curier:
Curier rapid – GLS este cunoscut pentru livrări rapide și fiabile, cu termene de livrare clare și respectate în mod constant.
Acoperire Extinsă – GLS oferă servicii naționale și internaționale, cu o rețea bine dezvoltată în Europa, ceea ce asigură livrări eficiente atât în țară, cât și în străinătate.
Soluții Flexibile – Diversele servicii adiționale, cum ar fi CashService și FlexDeliveryService, oferă flexibilitate și confort clienților, adaptându-se la nevoile specifice ale fiecăruia.
Tehnologie moderna – GLS pune la dispoziție sisteme avansate de urmărire a coletelor, permițând clienților să monitorizeze în timp real statusul livrării.
Servicii Clienți – GLS este cunoscut pentru un serviciu de relații clienți eficient și accesibil, care poate ajuta rapid la rezolvarea problemelor sau întrebărilor. Prin rubrica contact GLS poti vorbi rapid cu un operator al serviciului de la relatii clienti.
Informatii ce reflecta datele de contact GLS serviciul de relatii cu clientii.